środa, 5 września 2012

trochę humoru z bash-a

<mermestes> z racją jest jak z penisem, każdy ma swoją i dlatego kobiety racji nie mają...

<freeqstyler> zastanawiałem się czemu mi się dziwne rzeczy dzieją z systemem
<freeqstyler> okazało się że się opieram łokciem o klawiaturę

dziewczyna powinna byc na tyle ladna, zeby mozna ja było pokazac kolegom i na tyle brzydka, zeby mozna ja bylo pokazac kolegom

<Matti> NIE!
<Mimi> Nie podnoś na mnie czcionki.

<goral> to ile zarabiasz na tej stacji?
<szaman> 3276zł brutto :D
<goral> Ty sie nie chwal ile zarabiasz brutto, bo to tak jakbyś mierzył kutasa razem z kręgosłupem ;]

<er> dziewczyna zaprosiła mnie dzisiaj na obiad
<er> zrobiła "pyszną" zapiekankę warzywną z sosem beszamel, jakkolwiek się to pisze
<er> podałem jej więc płaszcz i zabrałem do motocyklowego baru
<er> zjedliśmy żeberka z boczkiem, golonkę, oraz pierogi z mięsem i skwarkami, popijając wszystko zimnym piwem
<er> myślisz, że zrozumiała aluzję?

<@stivi> rodzice porzucili go w serwerowni
<@stivi> i wychowaly go patch panele

<Maddi> wy faceci macie łatwo. My musimy golić pachy, nogi, miejsca intymne, dbać o figurę, martwić się, czy nie wyłazi nam zarost, tracimy godziny na robienie makijażu, prostowanie albo lokowanie włosów, 9 miechów nosimy dziecko, żeby je potem urodzić, no i przez ponad 40 lat z życia jeden tydzień w miesiącu krwawimy, więc nie mów mi o tym, że faceci mają trudne życie
<Thorgee> mają
<Maddi> ?
<Thorgee> musimy słuchać waszych pierdół o wszystkim powyższym

<shy> a, i jeszcze jedno: ginekolog mówił, że do porodu zero seksu
<Jes> ale laryngolog nic nie mówił?

<BZG> Kocham Cię nie mogę bez Ciebie żyć!
<EPBY> Co?
<BZG> Kot mi przebiegł po klawiaturze.

<dawidg> ewolucja przystosowała kobiety, aby były bardziej wyczulone na wysokie tony
<dawidg> by mogły usłyszeć płacz dziecka
<michał> albo gwiżdżący czajnik

<evvi> Wolisz stanik i majtki czy gorset?
<exodus> to pierwsze
<evvi> Tak z ciekawosci - mozna wiedziec dlaczego?
<exodus> wiem jak sie tego pozbyc

<zcalk> było sucho to modlii się o deszcz, modlili, modlili...
<zcalk> a to się kolejkowało i teraz stackuje
<Ajwi> ja tu chciałam być wolnym ptakiem, a za niedługo bede kurą domowa :P
<damiano> i gołębiem pocztowym ;d
<Ajwi> czemu gołebiem ?
<damiano> no ktoś musi latać po piwo ;d

<Wazz> możemy iść na piwo
<Wazz> bo mojego domu lepiej teraz unikać
<Wazz> normalnie istna pożoga
<RK> co się stało?
<Wazz> okresy mojej żony i dwóch córek się zscynchronizowały

<Ra>Jesteś moim spełnieniem marzeń
<Ra> Piękna, dowcipna, rozrywkowa, szalona!
<ona> mówisz tak tylko żeby mnie przelecieć
<Ra> A w dodatku taka inteligentna

<goral> wogole to byly czasy ... pytam kumpla co robi, a on mi pisze: 00100000
<goral> a to w kodzie binarnym 32
<goral> czyli instrukcja assemblerowa NOOP
<goral> czyli NO OPERATION
<goral> czyli ze nic nie robi

<groo> Uruchomiłam dzisiaj mikser
<groo> to jest zarąbista sprawa!
<groo> wrzucasz pomidora
<groo> wychodzi Ci sos i ujebane pół kuchni...

<Deszczu> a potem obetniemy mu wszystkie palce u stopy, poza malym zeby mogl sie walic w szafke.

<m00> Termin kolejnego wykładu to poniedziałek 4 kwietnia. Temat: TERENOZNAWSTWO
Uczestnicy proszeni są o przyniesienie na zajęcia kredek sztuk dwie w kolorze czerwonym i niebieskim (dla kobiet błękitna laguna i wiśniowy sad).

<Kryzys> no to jako specjalista z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji stwierdzam, że coś się pewnie zjebało

<N3T> Widzisz Victorski. 69 w ASCII to literka "E". Więc jak pytasz się: "Masz ochotę na seks?", a ona mówi "Eee", to znaczy, że tak :)

<Jagoda> Ta wasza męska prostolinijność.
<Mataj> Ta wasza babska skręto-wiadukto-skrzyżowanio-objazdowość.

<ProTofik> ˙˙˙ oɹƃǝllɐ ɐu ɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz