czwartek, 13 września 2012

nocne czytanie cd..

Już miałem nadzieję na odpoczynek, ale pokusiło mnie... tak parę stron.. przed snem...
Znaleziska we Wiśle - chyba się usmiałem co nieco, kilka osób brodzi w wodzie do kolan, jakieś skorupy dźwigną do zdjęcia... a i tak zabraknie pieniędzy na konserwację, i co by nie zapomnieć wstawienie znalezionych elementów na miejsce, o ile wiadomo gdzie je wstawić...
Swoją drogą... Wisła przez wiele lat była rzeką spławną, a teraz taki spadek? nikt mi nie powie, że to od braku pogłębiania...  świadczy to tylko o tym że woda się nam KOŃCZY!

Chyba tylko Kubica wie jak "wracać" - czy ktoś pamięta takiego osobnika jak Niki Lauda? To był twardziel!

Kiedyś śmiano się... że Polska w niedługim czasie będzie drugą Turcją (chodziło o handelek, stragany i ogólnie kraj handlem żyjący, bez produkcji jako takiej) - chyba wchodzimy na ten kurs... tylko rozwinięty! MARKIETANKOWY ;) - biedronki, ołszany, teska sreska...

Popieramy? czy wy miłościwie panujący z błędnego wyboru popieracie? bo to różnica... Ja nie lubię i nie chcę by ktokolwiek zaglądał do mojego konta, portfela, domu, samochodu itp BEZ MOJEGO PRZYZWOLENIA!

finroyal - czy amber..? kto na tym lepiej wyjdzie? bo na pewno nie Ci co w nich zainwestowali... a tu jeszcze czytam ci ja... o panu |Marcinie P. - kot? na 4 łapy spada?  To nawet ironią chyba nie jest...
ciekawie napisane słowa... co ma donaldinio do ambergolda

Tego to się chyba nawet hitler nie spodziewał, że po tylu latach niemiec będzie decydował o losach europy...
niemiecki trybunał zadecydował... za mnie?

Ci to wiedzą jak się ustawić... Nasz wspaniały sojusznik ma 48h na podjęcie decyzji w razie "W", a my mamy 24h na dotarcie w miejsce konfliktu na "jego" wezwanie (trochę przeinaczyłem bo to o nato biega, ale to pod jedną kreską...)

Btw. czy my mamy jeszcze jakąś "armię"? no w sensie siły bojowej? Trochę na nowym ekranie i trochę tutaj u bankiera.
Za Wiki czytamy: "Wg. stanu z 2006 roku SZ RP posiada(ły) 2,257,500 sztuk broni palnej(suma wszystkiego, wliczono także karabiny wyprodukowane w okresie II wojny światowej‎)[11].
Czy ktoś może mnie prostaczka oświecić na cholerę nam broń z II w światowej? (rozumiem muzeum, filmy).. ale w magazynach wojskowych, 60 lat po...

PAN NIE JEST ZADOWOLONY...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz