piątek, 17 sierpnia 2012

Alpen Gold

Siadłem ci ja sobie dziś do szybkiego przeglądu... "prasy" znaczy newsóff a ze lubię wpadki...
to poczytałem sobie o akcji abw... (tutaj)
Afera jak kraj długi i szeroki... Piramidy w Polsce.. nie pierwsze nie ostatnie... Choćby w Węgorapie
Zgarnęli komputery, dokumenty, a co najważniejsze "ZŁOTO"
Ludu oszczędzający, zgłąszaj się do abw! może coś dostaniesz... wg. mnie... teczkę.
Gdzieś wyczytałem, abw obserwowało ambera od 3 lat... to co oni k... obserwowali, że nic nie zrobili?
Przez 3 lata nie widzieli zagrożenia dla bezpieczeństwa wewnętrznego PAŃSTWA! Czy czekali aż nazbiera się złota i kasy...
Ciekawostka:
Cena złota wzrosła na przestrzeni ostatnich kilku lat o 400% - wiec niby czemu "lokata" miałaby nie zarabiać? kiedy "banki" oferuja mizeroty...i jak wykazują "ekonomiści" rżną nas na kazdym kroku?

Pan nie jest zadowolony...

Gwoli uzupełnienia... chwile później natknałem się na (link) gdzie czytamy: "Następnie poseł PiS stwierdza, że premier bardzo wybiórczo odpowiadał na pytania, a gdy wyjątkowo pozwolono je zadać dziennikarzowi sympatyzującej z PiS "Gazety Polskiej", Tusk "zdenerwował się i zaatakował dziennikarza, a także gazetę którą reprezentował". Ta irytacja miała się wziąć z tego, że reporter ośmielił się zapytać o ewentualny konflikt interesów, gdy sprawą, w którą uwikłany jest syn Tuska, zajmie się podlegające premierowi ABW. Wcale niegłupie pytanie."

Rupta co chceta, mata co narobiliśta...
i dalej: "Największy, według premiera Tuska, sukces polskiej prezydencji poszedł się j...ć" - J. Senyszyn choć to już nie w temacie.. ale określenie mnie tu pasuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz